Jump to content
×
×
  • Create New...

Double monture après une mort


Recommended Posts

Bonsoir All,

Je partage une petite correction concernant les montures, quand vous êtes sur une monture est que vous mourrez dessus celui-ci ce duplique ce qui crée deux montures.

Vous aurez besoin de vos sources serveur.

Commençons.

 

char_battle.cpp, Chercher :

void CHARACTER::Dead(LPCHARACTER pkKiller, bool bImmediateDead)
{

 

Ajouter en dessous après le { :

	if (IsHorseRiding())
	{
		StopRiding();
	}

	if (GetMountVnum())
	{
		RemoveAffect(AFFECT_MOUNT_BONUS);
		m_dwMountVnum = 0;
		UnEquipSpecialRideUniqueItem();

		UpdatePacket();
	}

 

N'oubliez pas de recompiler vos sources serveur & de remplacer le nouveau game par l'ancien.
Edited by Kuroko
Faute.
  • J'adore 1
  • J'aime 3
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


Important Information

Terms of Use / Privacy Policy / Guidelines / We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.