Jump to content
×
×
  • Create New...

C++ - Extension des Images


Recommended Posts

Coucou,

 

Je viens vous montrer comment ajouter un format d'image supplémentaire lisible par votre lanceur.

 

Dans le projet ScriptLib, ouvrez le dossier Resource.cpp et chercher:

 

 

	m_resManager.RegisterResourceNewFunctionPointer("bmp", NewImage);
 

 

Ajouter en bas le format que vous voulez ajoutez ( donc pour moi png ):

 

 

	m_resManager.RegisterResourceNewFunctionPointer("png", NewImage);
 

 

 

Link to comment
  • 1 year later...
  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Si un correcteur (ou quelqu'un avec les droit d'édition) pouvait passer par là, je regarde vite fait, le fichier c'est Resource et non Ressource.

Link to comment
  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Flux d'Activité

    1. 1

      Site internet (CMS) compatible avec tous les emulateurs 1.29 (Azuriom)

    2. 1

      Site internet (CMS) compatible avec tous les emulateurs 1.29 (Azuriom)

    3. 7
    4. 84

      Granny

    5. 32

      Rodnia.net | PVM | International | The Great Conqueror |

    6. 16

      Map The OpenWorld Metin2

    7. 0
    8. 6

      [V2]Gurgarath Resurgence

  • Recently Browsing

    • No registered users viewing this page.

Important Information

Terms of Use / Privacy Policy / Guidelines / We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.