Jump to content

Nakama

Member
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

  • Points

    42 [ Donate ]

Community Reputation

1 Neutre

About Nakama

  • Rank
    Gabier

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dans char_battle.cpp void CHARACTER::AggregateMonster() { LPSECTREE pSec = GetSectree(); if (pSec) { FuncAggregateMonster f(this); pSec->ForEachAround(f); EffectPacket(NOM_DE_TON_EFFET); // l'effet que tu as spécifié coté client } }
  2. Source client/Serveur et client tu as juste le playersettingmodule
  3. La valeur du mob color doit être à 0, si les monstres sont noir ça veut dire que les valeurs se sont décalé Attention quand tu utilise un classeur
  4. C'est un peu plus difficile que de déclarer l'effet dans le playersettingmodule.. Prend exemple du code de l'effet critique dans le char_battle.cpp "EffectPacket(SE_CRITICAL)" et des effets RING etc coté source client "SE_EQUIP_HALLOWEEN_CANDY" & "SE_EQUIP_LOVE_PENDANT"
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use / Privacy Policy / Guidelines / We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.